jahan sanat logo
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شرکت ذوب آهن بیستون

شاهین جرثقیل

کیلومتر ۳۵ جاده کرمانشاه - هرسین

تولید شمش

شاهین جرثقیل

جرثقیل های سقفی کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند. از جمله در صنایعی مانند; ماشین سازی، کشتی سازی، نورد و فولاد که در آن از یک تجهیز موسوم به شاهین جرثقیل استفاده می ­گردد.شاهین جرثقیل کاربردهای متنوعی می ­تواند داشته باشد. از جمله حفظ تعادل دینامیکی و استاتیکی در هنگام حمل بار و جلوگیری از چرخش و تاب خوردن بار و افزایش سطح ایمنی در حمل بار توسط جرثقیل . در کنار این ویژگی ها، می ­توان با تقویت و اصلاحات لازم امکان استفاده از بار بیشتر و یا کارایی در محیط ها و شرایط سخت مانند دمای بالا را فراهم نمود. مثلا نمونه ساخت شده در شرکت ذوب آهن بیستون در ساختار شاهین مورد نظر به جای استفاده از یک شاسی یکپارچه ، از یک ساختار چند لایه ای به منظور جلوگیری از رشد ترک و خرابی کل شاسی استفاده شده است و این ورق های فولادی توسط عملیات پرچکاری گرم به صورت یک ساختار یکپارچه تبدیل می­ شود و توانایی جابجای ۱۲۰ تن بار را دارد.قبل از عملیات ساخت جرثقیل ، مدل سازی و تحلیل آن در نرم ­افزار (SOLIDWORKS ،  Abaqus و … ) انجام می گردد .

اجزای مهم دستگاه شاهین جرثقیل

شامل اجزای ذیل می باشد:

مزایای استفاده از تولیدات ما

شرکت جهان صنعت کرمانشاه یک شرکت دانش بنیان و با اتکا به دانش نیروهای بومی است که در طی چند سال فعالیت خود اقدام به ساخت اکثر تجهیزات و قطعات خطوط نورد کرده است.به عنوان یک تولید کننده شاهین جرثقیل حرفه ای در ایران، ما می توانیم طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات را با خدمات کامل مهندسی از (صفر تا صد ) پروژه عرضه کنیم. ما همچنین می توانیم سایر نیازهای غیر استاندارد را با توجه به نیازهای کاربران طراحی، تولید و اصلاح کنیم.

مشخصات شاهین جرثقیل

شرکت جهان صنعت کرمانشاه توانایی تولید انواع شاهین جرثقیل با مشخصات فنی استاندارد و متناسب با نیاز شما را در کمترین زمان ممکن داراست.

مزایای شاهین جرثقیل شرکت جهان صنعت کرمانشاه

لطفاً اطلاعات بیشتر در مورد پروژه خود را برای ما ارسال کنید، ما در اسرع وقت پاسخ خود را به ایمیل شما ارسال می کنیم.
صمیمانه از انتخاب شرکت جهان صنعت کرمانشاه برای پاسخ به نیاز خود از شما سپاسگزاریم.

جهان صنعت کرمانشاه