jahan sanat logo
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شرکت سیما فولاد جهان

استند نورد

کیلومتر ۳۵ جاده کرمانشاه - هرسین

تولید میلگرد

استند نورد

یکی ازماشین آلات مهم در صنعت نورد و فولاد، قفسه استند نورد است که در تولید مقاطع: تیرآهن، میلگرد، سپری، نبشی و … بکار برده می شود.این دستگاه همراه با متعلقات مونتاژی آن دارای غلطک‌هایی کالیبر شده است که با توجه به نوع محصول طراحی و با دریافت نیرو و گشتاور لازم از گیربکس و نهایتا گاردان، عملیات تولید مقاطع فولادی را به انجام می رساند.غلطک‌های دستگاه نورد بر روی یاتاقان‌ها سوار شده و توسط گوه ها بر روی استند نگهداری می شود و می تواند به سمت بالا و پایین بلغزند. معمولاً غلطک‌های تحتانی در داخل استند ثابت هستند و غلطک‌های فوقانی متحرک می باشند. غلطک‌های فوقانی، به کمک پیچ حلزون و مهره برنجی که نیروی محرک آن توسط هیدروموتور تامین می شود، به سمت بالا و پایین تغییر مکان می دهند. نوسانات حاصل از ورود قطعه کار به داخل دستگاه نورد در غلطک‌های فوقانی توسط فنرهایی که در دستگاه تعبیه شده خنثی می گردد، در نتیجه هیچ ضربه ناگهانی در هنگام دریافت خوراک بوجود نخواهد آمد.

انواع استند با توجه به نوع خط نورد به دو صورت افقی و عمودی و با مکانیزم تنظیم هیدرولیکی، پنوماتیکی و دستی ساخته می شوند.

همچنین قفسه های نورد را بر اساس نوع کار به سه تیپ تقسیم می شود : 

  1. استندهای  خشن کاری            ( Roughing Rolling )
  2. استندهای بخش میانی       ( intermediate Rolling )
  3. استندهای بخش پایانی            ( Finishing Rolling )
استندها یا قفسه های فوق به ترتیب بیشترین تغییرات حجمی و ابعادی بر روی سیال در حال “نورد” را انجام می دهند و در پایان قفسه های مراحل آخر شکل نهایی محصول را شکل می دهند.

شرکت دانش بنیان جهان صنعت کرمانشاه (JSK) با تجربه در طراحی، ساخت و بهینه سازی این دستگاه صنعتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون تولیدات خود را به صورت کلی و جزئی به شرکت های بسیاری عرضه نموده است.از جمله شرکت های مهم که از محصولات ما استفاده نموده اند، می توان شرکت سیما فولاد جهان، فولاد آتیه خاور میانه و شرکت فولاد ارگ تبریز را نام برد.

اجزای دستگاه استند نورد

مزایای استفاده از تولیدات ما

شرکت جهان صنعت کرمانشاه یک شرکت دانش بنیان و با اتکا به دانش نیروهای بومی است که در طی چند سال فعالیت خود اقدام به ساخت اکثر تجهیزات و قطعات خطوط نورد کرده است.به عنوان یک تولید کننده استند نورد حرفه ای در ایران، ما می توانیم طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات را با خدمات کامل مهندسی از ( صفر تا صد ) پروژه عرضه کنیم. ما همچنین می توانیم سایر نیازهای غیر استاندارد را با توجه به نیازهای کاربران طراحی، تولید و اصلاح کنیم.

ویژگی های قفسه نورد

مشخصات فنی استند نورد

استندهای ساخته شده در شرکت جهان صنعت کرمانشاه به دلیل روش خاص مونتاژ، مقاومت بسیار بالاتری نسبت به دفرمه شدن قفسه و متعلقات آن داشته و نیز در هنگام سرویس دستگاه، دمونتاژ و مونتاژ آن به راحتی صورت می گیرد.

لطفاً اطلاعات بیشتر در مورد پروژه خود را برای ما ارسال کنید، ما در اسرع وقت پاسخ خود را به ایمیل شما ارسال می کنیم.
صمیمانه از انتخاب شرکت جهان صنعت کرمانشاه برای پاسخ به نیاز خود از شما سپاسگزاریم.

جهان صنعت کرمانشاه