jahan sanat logo
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شرکت سیما فولاد جهان

استند نورد

کیلومتر ۳۵ جاده کرمانشاه - هرسین

تولید میلگرد

شرکت سیما فولاد جهان

قیچی پروانه ای

کیلومتر ۳۵ جاده کرمانشاه - هرسین

تولید میلگرد

قیچی پروانه ای (Fly Shear)

پس از اتمام عملیات نورد مقاطع فولادی با توجه به افزایش طول فلز حین انجام عملیات نورد برش محصول بر اساس طول‌های مورد سفارش بازار امری غیر قابل اجتناب است. در این راستا یکی از متدها برشکاری محصول پس از تولید، استفاده از قیچی پروانه ای است،که استفاده از این روش جهت سرمایه گذاری پایین بکار میرود. مهمترین خصوصیت آن برش محصول در حین تولید و حرکت می باشد و مهم‌ترین مزیت آن کاهش طول سالن تولید است.

 ابعاد، تیپ و جنس محصول نهایی و سرعت خطی تولید محصول از جمله عوامل موثر در طراحی المانهای مختلف قیچی برش پروانه ای از جمله طراحی دنده و سنتر آن، تیپ بدنه گیربکس، انتخاب بیرینگ‌ها و انتخاب نوع سیستم محرک و… است.

بحث تایمینگ یا زمان‌بندی حرکت قیچی ها حائز اهمیت است که باید با توجه به سرعت حرکتی محصول و سرعت دورانی قیچی ها در بهترین زمان ممکن انجام گیرد لذا اتوماسیون آن قابل توجه می باشد.محاسبات مورد نیاز این قیچی ها نیز با توجه به مقدار نیروی مورد نیاز برش انجام شده و بر اساس آن موتور مورد نیاز و مشخصات تیغه ها تعیین می گردد  و بر اساس این محاسبات مراحل ساخت و مونتاژ قیچی ها انجام می شود.

اجزای مهم دستگاه قیچی پروانه ای

شامل اجزای ذیل می باشد:

مزایای استفاده از تولیدات ما

شرکت جهان صنعت کرمانشاه یک شرکت دانش بنیان و با اتکا به دانش نیروهای بومی است که در طی چند سال فعالیت خود اقدام به ساخت اکثر تجهیزات و قطعات خطوط نورد کرده است.به عنوان یک تولید کننده قیچی پروانه ای حرفه ای در ایران، ما می توانیم طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات را با خدمات کامل مهندسی از ( صفر تا صد ) عرضه کنیم. ما همچنین می توانیم سایر نیازهای غیر استاندارد را با توجه به نیازهای کاربران طراحی، تولید و اصلاح کنیم.

مشخصات قیچی پروانه ای

ویژگی های قیچی پروانه ای

لطفاً اطلاعات بیشتر در مورد پروژه خود را برای ما ارسال کنید، ما در اسرع وقت پاسخ خود را به ایمیل شما ارسال می کنیم.
صمیمانه از انتخاب شرکت جهان صنعت کرمانشاه برای پاسخ به نیاز خود از شما سپاسگزاریم.

جهان صنعت کرمانشاه