jahan sanat logo
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شرکت سیما فولاد جهان

کیلومتر ۳۵ جاده کرمانشاه - هرسین

تولید میلگرد

ترمکس

ترمکو یا ترمکس بخشی از مجموعه  خط نورد می باشد  که برای خنک کردن و به منظور افزایش خواص مکانیکی محصول استفاده می شود. ترمکس قبل از بستر خنک کننده و به دنبال آخرین استند نورد محصول قرار می گیرد که با استفاده از سیال خنک کننده (آب) ساختار مطلوب و موردنظر را برای محصول ایجاد می کند.

در این مجموعه بر اساس سرعت خط نورد و نیز با توجه به ظرفیت محصول تولیدی در ابعاد و اندازه های مختلف و با ایجاد نازل‌های آب فشار و دبی مطلوبی از سیال جهت انجام عملیات فراهم می شود. ملاحظاتی از جمله آب‌بندی مناسب دستگاه و انتخاب جنس مناسب برای نازل ها در داخل ترمکس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.علاوه بر دبی و فشار سیستم پمپاژ سیال باید به تامین منبع ذخیره آب و حجم و دمای آن نیز توجه گردد.

هدف استفاده از ترمکس، رسیدن به مقاومت تسلیم مناسب و استاندارد می باشد.استفاده از این نوع تکنولوژی در کشور ما عمدتاً در تولید میلگرد استفاده می شود که از جمله مزایای استفاده از این سیستم رسیدن به کیفیت بالای محصول و کاهش هزینه های واحد ذوب و فولاد سازی و آلیاژسازی، نیروی انسانی و در کل هزینه تولید می باشد.

شرکت جهان صنعت کرمانشاه قابلیت ساخت انواع ترمکس و سیستم خنک کننده ( کوینچینگ) بسته به نوع سفارش از طرف خریدار را دارد.

اجزای مهم دستگاه ترمکس

شامل اجزای ذیل می باشد:

ویژگی استفاده از ترمکس بر روی محصول تولیدی( خطوط تولید میلگرد)

مزایای استفاده از تولیدات ما

شرکت جهان صنعت کرمانشاه یک شرکت دانش بنیان و با اتکا به دانش نیروهای بومی است که در طی چند سال فعالیت خود اقدام به ساخت اکثر تجهیزات و قطعات خطوط نورد کرده است.به عنوان یک تولید کننده دستگاه ترمکس حرفه ای در ایران، ما می توانیم طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات را با خدمات کامل مهندسی از ( صفر تا صد ) عرضه کنیم. ما همچنین می توانیم سایر نیازهای غیر استاندارد را با توجه به نیازهای کاربران طراحی، تولید و اصلاح کنیم.

مشخصات ترمکس (خطوط میلگرد و شاخه)

مزایای ترمکس شرکت جهان صنعت:

با توجه به تحقیقات و مطالعات انجام شده در راستای شناخت ساختاری و عملکرد این سیستم، اقدام به ترسیم و بررسی اجزاء آن در نرم افزار نموده و نقشه ­های قابل ساخت با توجه به نوع انطباقات ارائه شد که در نهایت شروع به ساخت آن نمودیم.

پس از اجرایی شدن سیستم و به دست آوردن نتیجه مطلوب و دریافت تاییدیه ساخت و در نظر گرفتن شرایط محیط کاری و نگهداری، به بهینه سازی قطعات، بدنه اصلی و متریال­ های استفاده شده، اقدام و زوایای نازل جهت تامین و کنترل فشار آب و نحوه دسترسی به اجزاء آن اصلاح می­­ گردد.

اکنون می­ توان با تکیه بر تجربه و اطلاعات فنی این شرکت، در خصوص ساخت و تعمیرات اقدام نمود و این محصول را در مرحله تجاری سازی قرار داد. این امر موجب درآمد زایی و حتی صادرات این سیستم گشته است (یک نمونه از آن جهت شرکت آلفا استیل کشور عراق ساخته شد و به این کشور صادر گردید).

لطفاً اطلاعات بیشتر در مورد پروژه خود را برای ما ارسال کنید، ما در اسرع وقت پاسخ خود را به ایمیل شما ارسال می کنیم.
صمیمانه از انتخاب شرکت جهان صنعت کرمانشاه برای پاسخ به نیاز خود از شما سپاسگزاریم.

جهان صنعت کرمانشاه