jahan sanat logo
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شرکت سیما فولاد جهان

کوره پیش گرم نورد

کیلومتر ۳۵ جاده کرمانشاه - هرسین

تولید میلگرد

کوره پیش‌گرم نورد

برای حرارت دادن به مواد اولیه خطوط نورد جهت رسیدن به تبلور مجدد (خمیری شدن) از کوره پیش‌گرم استفاده می شود.کوره های پیش‌گرم معمولا بصورت تک سوز یا چندگانه سوز طراحی می گردد و در شرایط عادی بهینه ترین سوخت، گاز طبیعی می باشد. این کوره ها معمولا به شکل یک اتاق بزرگ و طویل است که از چندین منطقه حرارتی تشکیل شده که به دو دسته تقسیم بندی می شود.

  1. کوره پیش‌‎گرم فشار دهنده ( pusher furnace )
  2. کوره پیش‌گرم گامی (walking Beam furnace)

کوره پیش‌گرم با ظرفیت ­های مختلف جهت گرم کردن مواد اولیه خطوط نورد تا دمای مطلوب در ابعاد و اندازه های مختلف، توسط این شرکت قابل طراحی و ساخت می باشد. این بخش به عنوان اولین قسمت از مجموعه، باید مواد اولیه وارد شده به کارخانه را تا دمای مورد نظر گرم کند و جهت عملیات نورد گرم ، تحویل بخش های بعدی دهد. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا ، کوره پیش‌گرم نورد به قسمتهای جانبی دیگر نیز باید مجهز باشد و لذا طراحی ، ساخت و اجراء و نصب تجهیزات جانبی دیگر کوره ( شامل میز شارژ، سیلندر هیدرولیکی میز شارژ، میز انتقال دهنده به قسمت شارژ کوره، مشعل و سیستم مبدل حرارتی ( رکوپراتور )، سیستم شارژ کوره شامل تجهیزات دشارژ کوره ( سوزن خارج کننده شمش از کوره ، میز خروجی و رولگانگ های انتقال دهنده شمش از خروجی کوره ) در این مجموعه انجام می شود.

اجزای مهم دستگاه کوره پیش گرم نورد

شامل اجزای ذیل می باشد:

مزایای استفاده از تولیدات ما

شرکت جهان صنعت کرمانشاه یک شرکت دانش بنیان و با اتکا به دانش نیروهای بومی است که در طی چند سال فعالیت خود اقدام به ساخت اکثر تجهیزات و قطعات خطوط نورد کرده است.به عنوان یک تولید کننده کوره پیش‌گرم نورد دارای آخرین استانداردها در ایران، ما می توانیم طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات را با خدمات کامل مهندسی از ( صفر تا صد ) عرضه کنیم. ما همچنین می توانیم سایر نیازهای غیر استاندارد را با توجه به نیازهای کاربران طراحی، تولید و اصلاح کنیم.

مشخصات کوره پیش گرم نورد

شرکت جهان صنعت کرمانشاه توانایی تولید انواع کوره پیش گرم نورد با مشخصات فنی استاندارد و متناسب با نیاز شما را در کمترین زمان ممکن داراست.

لطفاً اطلاعات بیشتر در مورد پروژه خود را برای ما ارسال کنید، ما در اسرع وقت پاسخ خود را به ایمیل شما ارسال می کنیم.
صمیمانه از انتخاب شرکت جهان صنعت کرمانشاه برای پاسخ به نیاز خود از شما سپاسگزاریم.

جهان صنعت کرمانشاه