jahan sanat logo
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شرکت سیما فولاد جهان

کیلومتر ۳۵ جاده کرمانشاه - هرسین

تولید میلگرد

گاردان‌های انتقال نیرو

از میل گاردان‌ها یا cardan shaft برای انتقال نیرو و گشتاور بین دو محور محرک و متحرک که با یکدیگر فاصله و گاها اختلاف سطح دارند و نمی توانند به طور مستقیم به یکدیگر وصل شوند، استفاده می شود.

گاردان ها به میزان تفاوت گشتاور ورودی و نیز بار وارده بر آنان، همواره در معرض پیچش و به دنبال آن تنش برشی قرار می گیرند.لذا برای تحمل تنش های وارده باید طراحی گاردان طوری صورت پذیرد که هم مقاومت کافی ایجاد شود و هم وزن گاردان از حد مجاز بالاتر نرود.افزایش بیش از اندازه وزن گاردان موجب افزایش ممان اینرسی (میزان مقابله جسم در برابر چرخش از حالت طبیعی حول محور مشخص) می شود.

طراحی گاردان به صورتی است که برای جبران فاصله میان قطعات محرک و متحرک و نیز تغییر تراز یا سطح، از یک یا چند مفصل همه کاره، مفصل هزار‌خاری و گاهاً کوپلینگ فکی استفاده می کند.گاردان‌های مورد استفاده در صنعت نورد به منظور انتقال توان از گیربکس به استندها استفاده می شود.گاردان‌های صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف و با توجه به میزان گشتاور و دور انتقالی قابل ساخت می باشد و تمامی مراحل ساخت این گاردان بعد از محاسبات لازم و تحلیل و مدل‌سازی کامپیوتری در واحد ماشین‌سازی این مجموعه ساخته می شود. روش ساخت یوک این گاردان‌ها به صورت فورج بوده که پس از آن طی عملیات ماشین‌کاری و جوشکاری، مونتاژ شده و در قالب یک مجموعه گاردان صنعتی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

گاردان ها با توجه به نوع کاربرد مورد نظر و نیز بر اساس میزان گشتاور ، زاویه چرخش، میزان انتقال نیرو و فاصله از محور متحرک با فرایندهای مختلفی تولید می شوند. 

ریخته گری، آهنگری(فورجینگ) و ورق کاری فرآیندهایی است که در تولید یوک گاردان از آنها استفاده می شود.

 (

اجزای مهم گاردان های انتقال

شامل اجزای ذیل می باشد:

مزایای استفاده از تولیدات ما

شرکت جهان صنعت کرمانشاه یک شرکت دانش بنیان و با اتکا به دانش نیروهای بومی است که در طی چند سال فعالیت خود اقدام به ساخت اکثر تجهیزات و قطعات خطوط نورد کرده است.به عنوان یک تولید کننده گاردان حرفه ای در ایران، ما می توانیم طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات را با خدمات کامل مهندسی از ( صفر تا صد ) عرضه کنیم. ما همچنین می توانیم سایر نیازهای غیر استاندارد را با توجه به نیازهای کاربران طراحی، تولید و اصلاح کنیم.

مشخصات گاردان

شرکت جهان صنعت کرمانشاه توانایی تولید انواع گاردان با مشخصات فنی استاندارد و متناسب با نیاز شما را در کمترین زمان ممکن داراست.

 

لطفاً اطلاعات بیشتر در مورد پروژه خود را برای ما ارسال کنید، ما در اسرع وقت پاسخ خود را به ایمیل شما ارسال می کنیم.
صمیمانه از انتخاب شرکت جهان صنعت کرمانشاه برای پاسخ به نیاز خود از شما سپاسگزاریم.

جهان صنعت کرمانشاه