jahan sanat logo
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شرکت سیما فولاد جهان

کیلومتر ۳۵ جاده کرمانشاه - هرسین

تولید میلگرد

گیربکس صنعتی

گیربکس های صنعتی عمدتا به صورت گیربکس کاهنده عمل می کنند که با کاهش دور و افزایش گشتاور شرایط لازم برای انجام فرآیند مورد نظر را تامین می کنند. در صنعت نورد این فرآیند همان عملیات تغیر فرم مقاطع توسط استندها می باشد.

گیربکس های ساخته شده توسط این شرکت بسته به ضریب آنها به صورت دو یا چند مرحله ای بوده و شامل چندین محور و چرخدنده به همراه بیرینگ‌ها و سایر الزامات مورد نیاز آنها بوده که پس از طراحی مناسب محورها و چرخدنده ها در پوسته مورد نظر مونتاژ و استفاده می گردد.

در شرکت جهان صنعت گیربکس ها در طرح ها و شکل های مختلف و نیز با توجه به ظرفیت کاری در اندازه های مختلفی عرضه می گردد. از جمله گیربکس های ساخته شده توسط این شرکت می توان به گیربکس های هلیکال و حلزونی اشاره کرد.

اجزای مهم دستگاه گیربکس صنعتی

شامل اجزای ذیل می باشد:

مزایای استفاده از تولیدات ما

شرکت جهان صنعت کرمانشاه یک شرکت دانش بنیان و با اتکا به دانش نیروهای بومی است که در طی چند سال فعالیت خود اقدام به ساخت اکثر تجهیزات و قطعات خطوط نورد کرده است.به عنوان یک تولید کننده گیربکس های صنعتی حرفه ای در ایران، ما می توانیم طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات را با خدمات کامل مهندسی از ( صفر تا صد ) عرضه کنیم. ما همچنین می توانیم سایر نیازهای غیر استاندارد را با توجه به نیازهای کاربران طراحی، تولید و اصلاح کنیم.

مشخصات فنی گیربکس صنعتی

شرکت جهان صنعت کرمانشاه توانایی تولید انواع گیربکس با مشخصات فنی استاندارد و متناسب با نیاز شما را در کمترین زمان ممکن داراست.

لطفاً اطلاعات بیشتر در مورد پروژه خود را برای ما ارسال کنید، ما در اسرع وقت پاسخ خود را به ایمیل شما ارسال می کنیم.
صمیمانه از انتخاب شرکت جهان صنعت کرمانشاه برای پاسخ به نیاز خود از شما سپاسگزاریم.

جهان صنعت کرمانشاه